czwartek, 11 października 2012

Kategoria nieokreślona ;D

Będę tu wrzucać opisy, do których naprawdę nie potrafię wymyślić kategorii, bo są takie jakby o niczym lub nie potrawię zdecydować do której kategorii pasują . xD

_____________________________________________


Turkusowe rurki, różowe conversy, oczojebna bluza. Czujesz to . ? ;D




Żołnierz bez jedynki to jak uczeń bez karabinu . :D


Za oknem śnieg, a ja wcinam ananasy . xD




Fragment mojej piosenki:

Nie pamiętasz teraz nawet dnia,
Kiedy przyszłam tutaj pierwszy raz
Zapomniałeś o nim tak jak ja. 
To prawda!


" Oppa Gangam Style" i impreza się rozkręca . :D



A ja tak zacznę rozmowę :
Witaj wielmożny rycerzu, zawżdy piękne świtanie mamy? . xD




Jedyne co możesz to wziąć cegłę i jebnąć się w ten pusty łeb . xD


It takes horns to hold up my halo.
Potrzeba rogów, by otrzymać moją aureolę.



Maleńki fragmencik mojej ukochanej piosenki. :)

Papa Roach - Carry me



Biała czekolada, roztopiona...

1 komentarz: