poniedziałek, 8 października 2012

O miłości


Sprawiasz, że chcę być sobą . ♥


Spraw, żeby mój śmiech był szczery, żeby moje spojrzenie nie było puste, żebym widziała świat w kolorach tęczy . ♥



Jutro rano powiedz mi, ze mnie kochasz. Chcę to usłyszeć ponownie . ♥



Love me and kiss me every day . ♥

Kochaj mnie i całuj każdego dnia.




Mimo tylu pomyłek, mimo tak wielu granic, mimo tylu nieznanych i tak będę z Tobą . ♥

Nieco zmieniony refren . :D


♥♥♥
Lemon - Będę z Tobą .
Wersja z MBTM.


Jesteś definicją mojego szczęścia . ♥



- Gdzie mieszkasz?
- Przy LoveStreet . ♥







Czasami, gdy spaceruję samotnie, czuję jak w powietrzu unosi się twój zapach . ♥






Kocham tańczyć w deszczu, kocham muzykę, kocham zwierzęta, ale najbardziej kocham Ciebie . ♥

Jesteś wszystkim, życiem, nadzieją, muzyką - po prostu wszystkim . ♥


Dopiero, gdy się oddalamy czuję, jak bardzo jesteś dla mnie ważny . ♥


Żyję dla Ciebie, kochanie . ♥

lub po angielsku :

I live for You, sweetheart . ♥




"Jesteś powodem mojego cierpienia i podporą bez, której w oczach rozpadnie się ziemia . ♥"

"Jesteś moim oknem na świat
Jesteś moją prawdą wśród kłamstw
Jesteś mą nadzieją wśród łez
Jesteś WSZYSTKIM czego dziś chcę "

Oba opisy autorstwa mojej przyjaciółki Julii J . ♥



Romantyczna historia z happy endem. Każdy by taką chciał. Ale czy każdy dostanie? 


-Kochasz mnie?
- Najbardziej na świecie . ♥
- Udowodnij.
- Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę, która na Cb spojrzy, czy to mało?


O Boże jak bardzo bym płakała, gdyby Ciebie zabrakło. Gdybyś mnie opuścił, z jakiegokolwiek powodu. Wolałabym, żeby świat mi się zawalił, niż stracić Ciebie . ♥♥♥




Kochać każdy może, ale nie każdy potrafi...


Czym jest miłość? Nadaniem sobie słodkich ksywek, mówieniem czułych słówek? Nie. Miłość jest czymś więcej. Śmiechem, doskonałym rozumieniem siebie, możliwością bycia sobą w 100%. Gdy nie spełnimy tych warunków, to znaczy, że nie ma miłości.
♥♥♥


Chciałabym wiedzieć, jak ty to do cholery robisz, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech . ♥


Wiem, że może czasem się naprzykrzam,
że masz dość mojego narzekania, że nie mam dla Ciebie czasu,
ale nigdy nie powiedziałeś, że masz mnie dosyć 
i kochasz mnie nadal tak samo, a czasem nawet mam wrażenie, że jeszcze bardziej .
♥♥♥




Skoro już tu jesteś, to zostań . ♥




Weź nie pierdol, tylko idź za głosem serca . ! ♥


Nie ważne co mówią ludzie, dla mnie i tak miłość jest najważniejsza. ♥


Przytul mnie i nigdy nie puszczaj, bo tylko w twoich ramionach mogę być szczęśliwa . ♥






Czasem mam chęć Ci dojebać, a czasem rzucić Ci się na szyję . ♥ :D


Nie musisz mówić, że mnie kochasz. Wystarczy, że mogę to poczuć . ♥


Tęsknię za Tobą, mimo że widzieliśmy się wczoraj i zobaczymy się też jutro . ♥





Love is everywhere, but not everyone see it . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz