środa, 10 października 2012

O szcześciu

Gdy wpisałam w Google słowo tęcza, było takie wyjaśnienie : zjawisko optyczne i meteorologiczne występujące w postaci charakterystycznego wielobarwnego łuku. Dla mnie to po prostu symbol szczęścia .






Podążajmy za szczęściem, bo to nasz najlepszy przyjaciel . ♥



Człowiek szczęśliwy cieszy się z każdej drobnostki, a gdy przychodzą gorsze dni nie traci nadziei na lepsze jutro . ♥





Nie pytaj mnie czy jestem teraz szczęśliwa. To zależy od nastroju. Możesz się mnie zapytać czy jestem szczęśliwym człowiekiem. Bez względu na humor powiem " tak " . ♥ 


Do szczęścia otwarte drzwi, nie szukaj kluczy. ♥



Kamil Bednarek - Cisza


Szczęście ma wiele definicji, ale jak wielkie by nie było jest zawsze szczęściem. Wywołuje uśmiech na twarzy i sprawia, że jesteśmy silniejsi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz