poniedziałek, 8 października 2012

O snach i marzeniach

Mówię dobranoc, ale tak naprawdę idę zwiedzać krainę marzeń . ♥




Jeżeli chcesz dziś oceniać mnie,
i uświadamiać mnie, że robię coś źle
Ty lepiej zobacz jak jest,
kiedy od swoich snów, sam odwracasz się.




Wozzo feat. VNM - Choćbym miał zostać sam. 
Piosenkę zamieściłam w poście " O nadziei "



Magiczny świat, ten w którym spełniają się marzenia. Ten, w którym wokół mnie latają motyle i elfy. Odwiedzam go każdej nocy, wtedy odrywam się od szarej rzeczywistości.



- Udowodnić Ci istnienie magii?
- Tak .
- Magią są sny. Magią jest miłość. Magią są zachody słońca. Zgodzisz się ze mną?
- Tak, ale...
- Tutaj nie ma "ale". Tutaj jest magia . ♥




Sny  -  Szczęśliwe zapisuj, ale o koszmarach, przez które masz doła przez następne kilka dni, po porostu zapominaj  .


A może by tak na chwilę oderwać się od rzeczywistości i utonąć we własnej bajce? ♥


Kiedyś, gdy wyszłam w nocy na spacer bałam się. Wyobrażałam sobie, że widzę duchy. Teraz dzięki Tobie to się zmieniło. W nocy postrzegam świat jako magiczny. Dziękuję . ;*




Hello my dream.
Cześć, mój śnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz